marți, 27 ianuarie 2009

Sursa melancoliei...


Am descperit care era misterioasa sursa a melancoliei mele de zilele trecute. De fapt era un mare motiv de bucurie, dar deh, organismul reactioneaza cum vrea el...sau mintea, o ia cateodata in directii inimaginabile. Ei bine, asta mi s-a intamplat mie saptamana trecuta...Ce? O alta viata lua nastere in mine, inlauntrul meu. Imi vine sa tip in gura mare, sa auda toata lumea, in sfarsit s-a intamplat minunea...SUNT INSARCINATA!!!
Este ciudat, e fericire amestecata cu panica in acelasi timp. Partea interesanta de-abia acum incepe...sau de fapt a inceput deja. Nici nu am intrat bine in clanul viitoarelor mamici si deja inteleg marile frustrari ale femeilor gravide in cautarea unui doctor, nu cel mai smecher...ci doar un om, un bun profesionist. de ce zic ca inteleg? Pai, astazi a fost prima mea vizita la ginecolog, plecata de la birou doar cu banuiala unei sarcini confirmate anterior si de un test pozitiv... cum a fost? ei bine, aici vine partea interesanta, a fost "mirobolant" cum ar spune o prietena de-a mea.
de ce asa?...pai de ce sa fie altfel? (ma intreb eu acum, retoric, evident) Ca orice viitoare mamica sau presupusa viitoare mamica, la o prima vizita la medic ai anumite asteptari, sa nu cumva sa credeti ca asteptarile mele erau mari, din contra...voiam in primul rand o confirmare a sarciii si evident o mica discutie despre ce trebuie si ce nu trebuie sa fac in aceasta perioada, atat...nimic mai mult!
Asta era ceea ce doream eu....ce s-a intamplat de fapt:
- Buna ziua! am zis eu zambind destul de timid.
- Bun.....aaaaahh......OOO....tilia (zise in cele din urma uitandu-se pe fisa dna doctor), da-ti chilotzii jos! (da, exact asa, nici cati ani ai, nici ce vrei, ca poate eu aveam o buba-n talpa si fiind mai de la tara mi-a zis mie tzatza Rada ca la ginecolog tre' sa ma duc ca sa-mi treaca)
si eu ca un copil mic si prost, m-am conformat...si de-abia cu picioarele sus pe caldaram/ bicicleta/ tricicleta sau cum dreq i-o mai zice, m-a intrebat una-alta.
singura concluzie pe care a putut sa o traga: sarcina nu este cu siguranta mai mare de 5 saptamani si aceasta concluzie venind imediat dupa precizarea mea...ultima menstruatie a fost acum 5 saptamani....DAAAHHHH!!! chiar si eu, neavand nici un fel de studii medicale CRED, doar CRED ca as fi putut trage aceasta concluzie!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari!

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.