vineri, 3 aprilie 2009

Nu parcati...va rog!

Mare nebunie mare cu locurile de parcare si p-acilea pe la Constanta!
In ultimele zile se pare ca dau numai peste oameni cu caractere de... haideti mai bine sa zicem, cu caractere indoielnice, nu de alta dar nu imi plac injuriile si cred ca mi-a cam trecut perioada aceea, daca va aduceti aminte de ea, in care imi venea sa injur!
Exeplul 1 din categoria "Mare e gradina ta Doamne!':
Gasesc un mesaj in geamul masinii, parcata in aceeasi locatie in fata locului de munca, mesaj care suna cam asa: "Donsorica, cred ca nu vorbesc bine romaneste cand iti zic sa nu mai parcezi masina dumitale in fata casei mele. Daca se mai intapla macar odata garantat nuti vei mai gasi masina cu caucioacele bune ba chiar o sa fie desunflate. Propretarul" ( a se remarca greselile dar am redactat intocmai). Tin sa va precizez ca de un an de zile parchez masina acolo, nu m-a abordat nimeni vreodata sa ma mustruluiasca iar casa mentionata in biletelul de dragoste este o chestie in constructie si nu locuieste nimeni acolo. Astazi am fost tentata sa parchez din nou masina acolo dar pana la urma m-am lasat, ca oamenii care nu stiu sa scrie corect sunt cei mai periculosi!
Exemplul 2, tot din caregoria "Mare e gradina ta Doamne"...cu continuarea "si multi imbecili se-nvart prin ea":
Pentru ca nu mai puteam parca unde o faceam de obicei, evident ca a trebuit sa purced in cautarea unui loc de parcare pe straduta in jos, straduta care se infunda...si deoarece nu am gasit loc am facut o fabuloasa manevra de intoarcere in trei miscari. Prima miscare cu curu in gardu' unuia (no problem), a doua miscare cu botul in garajul uneia (big problem!), nici nu ajm mai apucat sa bag in viteza ca a si iesit una tunand si fulgerand "Nesimtito! Tu nu vezi ca aici e garaj, ca scrie cat capul tau de mare, ca eu am platit impozit la garaj bla bla bla" (va puteti inchipui polologhia). Am lasat-o sa termine si i-am zis :"Nu vroiam sa parchez ci doar sa intorc masina" la care ea: "Da ce scrie pe fruntea mea proasta, adica eu nu mi-am dat seama, ca daca nu ieseam imediat lasai masina aici si plecai si eu nu mai puteam sa ies etc etc.". Am reusit in cele din urma s-o conving ca nu vroiam decat sa intorc masina si parea ca s-a calmat...dar nu! a continuat: "Pai tu asa intorci? Zgarii garajul omului si dupa aceea fugi?" WHAT??? Nu am mai bagat-o in seama si am plecat in tromba, cu astfel de oameni nu ai de ce sa-ti pierzi timpul!
Exemplele s-au terminat pe ziua de astazi, exemple din trecut v-as putea da neneumarate dar nu vreau sa va plictisesc!
Toata polologhia asta mi-a adus aminte de o intamplare povestita de un amic (cred ca mai degraba era plagiata dupa un banc, dar nu mai conteaza). Amicul povestea ca si-a luat masina noua si ca la doua zile dupa i s-a furat casetofonul, el si-a cumparat altul mai smecher si din nou i-a fost furat. Intamplarea s-a repetat la vreo 3-4 casetofoane, moment in care s-a hotarat sa lase bilet in geam pe care scria "Nu am casetofon!", la cateva zile dupa acest bilet i-a fost furata masina si in locul ei a gasit si el un bilet : "Nu-i nimic, ii punem noi!".
Funny nu? Maybe not real but funny!

Niciun comentariu:

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.