miercuri, 11 februarie 2009

O stare...si nu de bine

Nu stiu ce naiba se intampla cu mine, dar parca mi-am pierdut cuvintele, gandurile...si mai presus de toate veselia. Ce naiba oi avea, inca nu-mi pot explica! Asta cred ca este motivul pentru care nici nu am mai scris pe blog lately... Dar trebuie sa-mi revin! si asta cat mai urgent, pentru ca deja nu ma mai recunosc, eu pe mine, d-apai altii!! E ceva foarte ciudat..eu sa tac, sa nu zic mai nimic...o zi intreaga! Chiar ca nu-s eu!
Partea interesanta insa este ca nu prea au observat cei din jurul meu. Ciudat! Oare doar mi-am inchipuit eu pana acum ca sunt o persoana comunicativa, vesela si deschisa?!? Orice e posibil in lumea asta! Ce-ar fi sa ma trezesc ca ala din filmul "O minte stralucita", cu o mica schizofrenie...si sa realizez ca de fapt toti prietenii mei sunt imaginari, si munca mea la fel, si ca de fapt eu sunt o muta (sau un fel de muta...care traieste in lumea ei). Mmmmmm...tinand cont de fapul ca filmul precizat mai devreme este dupa un caz real...s-ar putea sa fiu vreo nebuna! :))
Dar nu! N-am cum! (Vedeti ce-am inceput sa fac, ceea ce face orice nebun in prima faza: Negarea)....Ma duc sa ma reculeg, m-am autobulversat! De fapt, ce aberez eu acum, ca singura am identificat mai devreme ca as putea fi nebuna (un pic, nu mult), de unde rezulta ca de fapt nu sunt nu? Pftiu!!! M-am linistit... Stiti ce? Oricum exista o doza de nebunie in fiecare dintre noi, deci sunt perfect normala, chiar daca un pic nebuna!

5 comentarii:

zurliu spunea...

Şi eu mai am zile nebune; chestia e că poate te-ai schimbat / eşti în curs de schimbare.

JustMe spunea...

de asta sunt constienta, ca sunt in schimbare, dar parca prea mult, dintr-o data, ma duc la polul opus...imi revin curand

MedeeaS spunea...

fiecare din noi e un pic nebun, si fiecare are zile negre cand soarele nu straluceste, iarba nu creste iar plapuma trasa-n cap nu-i suficienta pentru izolarea de semeni. dar cat de plictisitor ar fi daca am fi zilnic roz si zambitori si comunicativi?

Essences spunea...

Se apropie primavara..

Essences spunea...

Apropo. Te invit sa participi la concursul de pe blogul meu! te pup si multa bafta!

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.