vineri, 20 februarie 2009

Doua minipreinfarcturi: alte boli si piratii

Despre cum am avut eu in aceasta saptamana doua minipreinfarcturi...

Primul:

Am fost sa-mi fac analizele ca orice femeie insarcinata, cu tot tacamul, inclusiv testarea HIV. Inca de cand am luat trimiterea de la medicul de familie si am vazut pe ea testarea de care pomeneam mai devreme, trebuie sa recunosc ca am avut o strangere de inima, ca orice om normal dealtfel. Nu ca ma banuiam de o asemenea boala, dar mai stii? Nu de alta, dar asta-vara am fost cam bolnava, zece mii de perfuzii, 43 de kilograme la 1.72m, va dati seama cam cum aratam! Ma rog...ideea este ca ma duc sa iau rezultatul de la analize in ziua care mi-a fost comunicata. Ajung acolo, solicit analizele si cele doua domnisoare sau pitzipoance ar fi mai potrivit, incep sa caute, si sa caute, si sa caute...in zadar. Analizele mele nu pareau a fi pe nicaieri. In cele din urma gaseste una dintre ele un set de analize pe numele de Enache si ma intreaba: "Nu va suparati, cati ani aveti?". Ii raspund:"25 ani", la care ea: "Aaaaa, deci nu sunt analizele dvs, ca nu aveti 60 de ani?!?". WHAT??? Oi fi fost eu obosita, ca era 7.30 dimineata, dar chiar asa....60 de ani??? Buhuhuhu!
Whatever...trecand peste asta, una din pitzipoance se gandeste sa se duca pe nu stiu unde ca sa caute analizele mele, in mod evident...nu le gaseste intoarce la pitzipoanca sefa si ii sopteste la ureche (va dati seama cat de soptit a fost astfel incat eu am auzit si va pot relata): "Auzi draga, nu cumva or fi analizele cu problemele alea GRAVE?". Eu fiind in piciare, m-am asezat automat pe scaunul de sub fundul meu, impotriva dorintei mele as putea spune. Tremurand din toate incheieturile imi vine fabuloasa idee ca la acea clinica eu sunt inregistrata dupa CNP cu numele de dinainte de casatorie, si o intreb p-aia si le gaseste, mi le inmaneaza. Stiti ca primul cuvant pe care mi-au picat ochii pe buletinul de analize a fost "Pozitiv" - de la RH...Offf! Evident ca nu aveam nimic, toate analizele bune, cred ca in viata mea nu am avut asemenea valori, atat de normale. Si uite-asa am avut parte de primul minipreinfarct!

Al doilea:
Ma intalnesc cu un prieten de-al meu la o coffe, in timp ce stateam noi la palavre, ii trimite taica-su un mesaj: "O alta nava de la compania noastra a fost atacata de pirati in Nigeria, i-au jefuit si i-au batut". Tatal lui plecat in voiaj cu aceeasi firma de crewing ca si taica-miu. Am avut o oarecare strangere de inima, stiind ca in urma cu o luna cand ma sunase tata doar ce plecau din Anglia si se indreptau spre Africa. In consecinta, il rog pe al meu prieten sa trimita mesaj inapoi si sa-ntrebe ce nava, cum si-n ce fel. Suna ta-su! Telefonul lipit si de urechea mea "Nu stiu mai tata, o nava care a plecat de la englezi...Tiger se numeste". Englezi = Anglia, adica de pe unde plecase tata, daca nu v-ati prins! Eu nestiind cum se numeste nava cu care a plecat tata o sun pe mama sa o intreb, ea...mai habarnista decat mine. Deja in capul meu incepusera scenarii, sa sun la firma, sa intreb...etc. etc.
Ideea este ca in decurs de jumatate de ora am aflat ca nu era nava lui tata, astazi chiar m-a sunat de pe insoritele coaste ale Africii, am reusit sa il anunt si ca va avea un nepotel...Bucurie mare! Asta pana in momentul in care am aflat ca urmatoarea destinatie este....care credeti?....DA!!! Chiar Nigeria!

PS: Faptele relatate mai devreme sunt 99% adevarate, 1% reprezentand micile artificii care fac orice poveste mai suculenta.

2 comentarii:

zurliu spunea...

Nu duci lipsă de emoţii; nu-i chiar bine.

JustMe spunea...

Stiu, dar n-am ce face, viata mi le ofera!

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.