miercuri, 24 martie 2010

Acolo in departare - iubita mea de ceara

Acolo in departare, ce se afla? Cat de departe este oare? Dincolo de ceea ce vedem zi de zi se afla alte lucruri mult mai minunate decat ne-am putea imagina noi. Oare cati isi imagineaza o alta lume? Oare cati viseaza la o alta viata? Dincolo de toate lucrurile muritoare intre care ne perindam zi dupa zi ce se afla? Efemere sunt gandurile tale, la fel ca ale mele... si se impletesc in fiecare zi, urzind o alta viata dincolo de departare. File de carte rasfoiesc cu-a tale maini usoare ca de ceara. Ti se vor topi intr-o zi de caldura sufletului meu. Se vor topi si vor picura neincetat pe sufeltul meu. Nu va dura mult pana cand se vor topi in intregime si in urma lor va ramane doar ceara, incremenita in picurii varsati. Dincolo de toate astea vei fi doar tu, acelasi. Mut de departare dintre noi, caci nu te-aud! Nici nu te vad, caci esti departe. Atat de departe incat nu-ti aud rasuflarea neincetata. Sunt surda de-a tale imagini fantomatice si de figura ta de ceara. Ai fost acolo nu de mult. Acolo in departare m-ai asteptat. N-ai stat mult, apoi ai plecat. Nu-ti place sa astepti. Ai lasat in urma ta doar gandurile albe, de nedeslusit. Ce-ai vrut sa zici? In mintea ta totul e la fel, miroase a gol. Mi-ai asezat la picioare cuvintele tale mute, si s-au topit si am calcat peste ele. In departare nu a ramas nimic din ele, sfarame ale vorbelor tale mute de altadata doar. Si calc pe ele si le adun in talpa, fara sa-mi dau seama le am pe toate, acolo in calcai. Nu las nimic in urma. Ajung... si ma descalt de talpi si-adun a ta farama de vorba muta. Le lipesc, le potrivesc, nu reusesc nici cum, in ale mele talpi mai erau farame si-n vorbele tale aceleasi. Am reusit, le-am potrivit. Si vorbele tale mute acum capata suflare. Si se-ncordeaza si tipa a tale vorbe mute: "Departarea nu e pentru tine, iubita mea de ceara. Caci in calduri te sfarami, cu-a mele vorbe mute. Ramai in ganduri sterse si stai pe loc te rog. La tine o sa vin cand o sa las caldura, cand o sa fiu de gheata, ca sa te pot avea, sa nu te scap printre degete cu-a tale picurare de ceara calda. Iubita mea de ceara sa ma astepti ca vin."

3 comentarii:

dmd. spunea...

Acolo in departarea ta de ceara,topeste,se transforma tot ce ai vrea sa nu sau da sa fie si curge'n forme noi ce se topesc la vara. Dan

Tlaloc spunea...

mereu ma lasi fara cuvinte la postarile tale....

JustMe spunea...

Va multumesc pentru cuvintele frumoase!

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.