joi, 28 ianuarie 2010

Plagiat...


Acum doar ce am intrat pe blog si am descoperit un comentariu de la un anonim care imi indica o postare de-a mea plagiata cuvant cu cuvant de catre altcineva la ceva timp dupa ce eu publicasem acea postare. A se vedea "micile asemanari" cu postare mea. Este incredibil cum functioneaza mintea umana! Cata minte iti trebuie (sau de fapt nu-ti trebuie) ca sa faci asa ceva? Dealtfel as putea fi flatata de faptul ca cineva a considerat postarea mea atat de buna incat sa si-o insuseasca. Dar nu sunt! Pentru ca din nou mi se desfasoara in fata ochilor mizeria in care traim zi de zi, mizeria minciunii in general. Nu sunt vreun scriitor desavarsit, am doar o abilitate aparte de a insirui cuvinte pe hartie/ecran... In rest, sunt doar un om ca oricare altul care isi gaseste deseori refularea in scris. Motivul pentru care am facut acest blog (pentru care apropo ar trebui sa-mi spuneti "La multi ani" - ca am implinit un anisor de cand posed preaminunatul blog) este unul foarte simplu, sa-mi tin randul insiruirilor nemarginite pe care alta data le tineam intr-o agenda. Nu am facut blogul ca sa am o groaza de vizitatori, desi pot marturisi ca la unele comentarii imi tresare inima de bucurie (doar ce am citit unul de la Autumn care trebuie sa recunosc ca m-a uns pe suflet); nu l-am facut ca sa imi etalez calitatile de preaminunat orator...dar ce pot spune cu siguranta este ca nu l-am facut ca sa-si insuseasca altii postarile mele.

Nu m-am gandit vreodata la faptul ca cineva ar putea fura ceva de pe blogul meu, pentru ca eu niciodata nu gandesc asa, pentru mine oamenii in continuare sunt buni, creativi si minunati. In general eu iert foarte repede, ceea ce sunt sigura se va intampla si in cazul de fata, dar numai dupa ce domnul cu pricina isi va cere scuze pe acest blogulet amarat care imi apartine in intregime. A se tine seama de faptul ca in general cand se preiau diverse chestii de prin diverse carti, bloguri, reviste se indica sursa sau macar se inchide in ghilimelele de rigoare care te fac sa intelegi ca nu apartine persoanei respective, dar poate ca nu mai stie pe unde a citit-o...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Nu mai e...l-a sters ca i-am trimis si lui link-ul de pe blogul tau...Rusine sa ii fie!
Succes in continuare!

JustMe spunea...

Multumesc! Succes si tie in prinderea "infractorilor", ca vad ca tepricepi!

DDL spunea...

Ce pot sa spun, doresc sa sustin ceea ce gandesc in general, ca toti suntem frumosi tocmai pentru faptul ca suntem diversi. Sigur persoana in cauza nu a facut bine. De multe ori facem lucruri care ne uimesc chiar pe noi insine, dar din greseli invatam. Sa speram si pentru acasta persoana.
O imbratisare in Isus si Maria.
Monik

Danube spunea...

chiar eram fâstâcit de postările astea - le-am descoperit azi, dar acum respir uşurat, e omenesc să mai greşim, nu-i aşa... uite, refulare înseamnă respingere, înăbuşire...
cred că ai vrut să spui defulare prin scris; mă înşel?

JustMe spunea...

Danube - nu te inseli, defulare a vrut sa fie... a iesit altceva. Iti multumesc!
Trebuie sa recunosc ca nu imi dau seama de unde vine fastacirea, poate reusesti sa ma luminezi...

Danube spunea...

am trimis un mail catre tine,sper ca l-ai primit; sincer,m-asteptam sa spui ca este licenta poetica...:)

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.