joi, 19 martie 2009

M-am saturat, si totusi ma amuza


Sunt la capitolul la care cred ca toate mi se intampla numai mie. Voua vi se intampla sa intalniti o groaza de oameni prosti zilnic sau sa auziti de ei in povestirile prietenilor vostri? Mie mi se intampla din ce in ce mai frecvent in ultimul timp, si nu de alta dar sunt doua lucruri pe care le urasc maxim in viata: indiferenta si prostia, iar mai nou cred ca am sa adaug la lista si un al treilea...oamenii care put. Pe bune! Eu sunt o vizionara, in sinea mea, si chiar traiam cu impresia ca in acest secol XXI in care traim, cam toata lumea a auzit de doua elemente estentiale in viata de zi cu zi, si anume: sapunul si periuta de dinti (iar daca periuta de dinti e prea scumpa si trebuie folosita obligatoriu si in prezenta pastei de dinti, care si aia e din ce in ce mai scumpa, s-a inventat Orbitul, mentosanele - ca sunt mai ieftine etc. etc.; solutii sunt, trebuie doar sa vrei). Ei bine, se pare ca totusi in secolul XXI sunt inca multi oameni, si repet MUUULLLTTTI oameni care nu au auzit de asa ceva...Oi fi eu nebuna, sau am simtul mirosului mult mai dezvoltat, dar saptamana asta am avut parte numai de clienti putitori, fie ca le putea gura de la o posta, fie ca miroseau a tutun si alcool, ceea ce este un caz fericit, pentru ca majoritatea puteau pur si simplu a ghena de gunoi, adica a nespalati. Bleach!!!

Ma rog...trecand peste acest aspect scarbos, ajungem la cealalta categorie de oameni, si anume, oamenii prosti. Cel putin o data pe zi vine unul pentru consultanta, imi bat capul ca sa ii gasesc o solutie de creditare astfel incat sa nu jupoi pielea de pe el si ajungem la momentul culminant, completarea documentatiei, moment in care observ schimonoseli pe fata fabulosului client...care credeti ca este motivatia pentru care se inverzeste respectivul la fata? Nu cred ca v-ati putea imagina, ca un om care lucreaza, care locuieste in Constanta, casatorit, cu copchii... NU STIE SA SCRIE! Da, ati auzit bine, intalnesc cel putin un caz pe zi, si ma repet, suntem "in za fachin tuenti uan senturi" ( adica suntem in secolul XXI). Dar oricum, asta nu este culmea prostiei, e vorba de niste oameni saraci cu duhul, care n-au avut parte, care au fost si bolnavi cand erau mici etc. etc. Cei mai prosti sunt aia care se cred si destepti, mai ales daca ocupa vreo functie importanta. sa va povestesc o intamplare reala petrecuta ieri in biroul unei bune prietene. Intra seful in biroul (adica directorul general al firmei, si nu va inchipuiti ca e Floricica SRL, ci chiar o firma ok de pe teritoriul Constantei) si i se adreseaza pretenei mele, citez:

El: Fata, il stii pe Miron nu? Ei bine, s-a CONSTUPAT!

Ea: Xjkl!@#%*...Ce sefu'? Ce-a facut? ( facandu-se ca n-a inteles bine)

El: S-a CONSTUPAT (repeta el)

Ea: Ce??? Adica s-a constipat sefu'?

El: Da mai, da, s-a CONSTUPAT!

Stiti ca am ras de m-am stricat cand mi-a trimis ea mail cu fabuloasa poveste. bine, exemplele de prostie ar putea continua, dar mai bine nu. O singura mentiune am sa mai fac, de obicei oamenii prosti fac parte si din categoria de putitori, oare pentru ca pute prostia???

Anyway...sa aveti parte de o zi placuta si fara constupari!


6 comentarii:

GEO spunea...

dar cum e cand vine unul imputitor si iti cere un pix? Ce faci mai apoi cu pixul? este clar ca nici pe maini nu se prea spala..si nici nasul in batista nu si-l sufla..Asa ca...ce faci cu pixul????

JustMe spunea...

Da il ceri inapoi? Sau daca are bunavointa sa ti-l dea ii spui sa-l pastreze...cred!

Anonim spunea...

I am able to make link exchange with HIGH pr pages on related keywords like [url=http://www.usainstantpayday.com]bad credit loans[/url] and other financial keywords.
My web page is www.usainstantpayday.com

If your page is important contact me.
please only good pages, wih PR>2 and related to financial keywords
Thanks
anirmRoro

Anonim spunea...

Hey

I wanted to share with you a very unique site I just came across teaching [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] Online If you guys have seen the Tv Show called Fight Quest you would have seen their chief instructor Ran Nakash there featured on their [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] episode. Anyways, let me know what you think. Is training via the internet something you would do?


cheers

Joe

Anonim spunea...

Am new here, got to this place trough G and really like it here, will enjoy my stay for sure

p.s. If somebody is also interested in [url=http://newmoviereleasesdvd.info/]Watch Movies Online Free[/url] you can look my Sig.

Anonim spunea...

Hello. And Bye.

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.