luni, 1 iunie 2009

I'm alive!

In cazul in care va faceati griji, sa stiti ca sunt in viata. Am fost racita intr-un hal fara de hal si ... colac peste pupaza, am uitat sa platesc si cablul+internetul, deci va dati seama cat de bine m-am simtit acasa, bolind si fara INTERNET!!! Nu pot sa va spun decat ca a fost groaznic! Din fericire acum mi-a mai trecut, astfel incat am ajuns intr-o fuga la birou, doar ca sa verific daca blogul meu mai traieste. De platit internetul, sper sa ajung astazi, daca nu...om vedea cu ce ma mai ocup.Sper ca sunteti cu totii ok si ca nu v-am speriat cu lipsqa mea. :) Anyway...imediat ce imi vine netu' ma voi revansa cu cateva postari, ca am destul de recuperat si simt nevoia sa mai scriu despre mici tampenii intamplate in aceasta perioada de boala!
P.S.1: La multi ani de ziua copilului! (ca toti suntem in sinea noastra niste copii)
P.S.2: Ma duc sa-l rasfat pe bebelul meu cu o inghetata gigant de ziua copilului! Ce bine e sa fii gravida!

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Multa sanatate!

Călin spunea...

Sper cã acum e bine, netul instalat si cã bebelului îi place înghetata pe care ai ales-o atunci.

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.