miercuri, 4 februarie 2009

Greturi nocturne

Cu siguranta a auzit toata lumea de "greturile matinale" ale femeilor insarcinate...ei bine, se pare ca nu se aplica la toata lumea, la mine cu siguranta nu! la mine, fabuloasele greturi matinale s-au trensformat subit in greturi nocturne, si nu va ganditi ca la o ora decenta...la 12 noaptea. Poate pentru ca este ora magica pomenita in multe povesti clasice, poate pentru ca este ora in care ma transform in Cenusareasa si imi este permis orice (inclusiv sa am greturi!!!), poate pentru ca sunt zodia Rac si am avut intotdeauna o placere pentru activitati la miezul noptii, poate ca cineva acolo sus ma iubeste si doreste ca eu sa pot pleca in fiecare dimineata la munca fara stari de rau, poate ca...poate ca...

De fapt, daca stau bine sa ma gandesc sunt obisnuita cu greturile nocturne, caci, in alte nopti obisnuiam sa ma gandesc la ale mele, la oameni in general, la tot ceea ce am facut in timpul zilei, la ceea ce am facut de-a lungul vietii si la fabuloasele stiri, ba de la ora 5, ba de la alta ora (oricum, in esenta toate sunt la fel...) si toate aceste ganduri in general imi provocau o stare de greata... Deci, nimic nou la orizont! Numai ca, alta data greturile erau doar la nivel cognitiv, acum se manifesta in interactiune cu fabulosul closet care, in ultimul timp, a devenit bunul mu prieten nocturn, el, closetul si laptopul care-mi alina suferinta citind "cuvantari de canar" de pe alte bloguri, ba "happy si zurli"cu fabulosul slogan
be happy, be zurli ( si cand zic fabulos, I mean it! - we should be happy and zurli all the time, chair si cand avem greturi matinale sau nocturne) , ba "ursuze" si verzi
(vezi...Verde ursuz )...oricum, important este ca
Si lumea nu se termina aici...

Va salut pe voi bloggeri de pretutindeni care imi faceti viata nocturna mai usoara, chiar si in circumstantele gretoase pe care le traiesc...cei mentionati mai devreme nu sunt singurii, mai sunt si altii, pe nici unii nu ii cunosc, dar parca ii cunosc de o viata pentru a traiesc alaturi de ei cu fiecare postare, si tristetile, si bucuriile si poeziile scrise pentru altii, si muzica preferata... orice!

Niciun comentariu:

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.