joi, 5 februarie 2009

Baga-mi-as in ea de criza!

Da, exact cum ati auzit! Sa-mi bag in ea de criza ca deja m-am saturat, numai despre asta aud peste tot, numai asta vad... Este deja nimicitoare aceasta senzatie a crizei continue. Nu am nevoie de ea, doar de bani, dar banii se fac, sau cel putin asa gandeam alta data, acum, din cauza CRIZEI se pare ca si astia se fac greu...si atunci, ce imi ramane de facut? Sa intru in CRIZA evident...
My God! Deja nu se mai poate asa. Nu pot sa muncesc cu drag si spor ca in trecut, pentru ca toti oamenii sunt afectati de criza...aaa, ca sa intelegeti, lucrez la o firma de consultanta financiara GRATUITA, si toata ziua consiliez GRATUIT oameni care au diverse probleme financiare, multiple acum odata cu aceasta CRIZA. M-am saturat de "N-ati vazut doamna, de cand cu criza asta?", "Ce sa facem acum, daca e criza?", "Nu ne mai putem apuca de nimic, stiti dumneavoastra, cu criza..." sau "Asteptam sa treaca criza!". S-ar putea sa asteptati voi mult si bine, ca aceasta fabuloasa criza nu este ca o buba care face coaja, te mananca, se usuca si cade, este ca un virus idiot care se alimenteaza cu aceasta panica "E CRIZA!!!"( sa nu ma certe Incasa pentru cele 3 semne ale exclamarii folosite - da' nu ma urmareste, doar eu pe ea, dar acum este cazul).
Si dupa cum ziceam...consiliere gratuita, trebuie sa ascult toate idioteniile si aberatiile oamenilor despre criza, si cat va mai dura ea, si evident despre guvernanti si politicieni, care ei ne-au adus in aceasta criza...etc, etc. Am mentionat oare ca fac acest lucru gratuit? Parca da! Eeee, uite se pare ca am inceput sa fiu si eu afectata de aceasta ... hai sa nu ii mai spunem pe nume, ca poate de-asta persista, pentru ca o tot invocam, haideti sa o numim "starea omenirii"...
Ei bine, aceasta "stare a omenirii" ma exaspereaza, nu mai suport, si nici macar nu sunt in direct ca descreierata aia cu "vreau sa sune telefonul" ca sa pot sa fac si eu o ... stiti voi ce! sa nu-i spunem pe nume! Ca asa nu are nici un farmec, singura in birou!
Nasoala treaba... ce sa mai zic! Ma duc sa mai bat un cui, sa ma calmez, si va rog sa nu ma certati, mai treg cate-o tigara din cand in cand, ca doar deh...e criza! Pardon! Era vorba de acea "stare a omenirii" pe care n-o putem numi.

Un comentariu:

zurliu spunea...

Mai nou mă fascinează discuţiile colegilor despre această "stare a omenirii", mă fascinează faptul că aceeaşi conversaţie are loc în fiecare zi; amuzant rău.

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.