marți, 12 mai 2009

Proiectul 112

Pentru cei ce nu sunt in tema- “Proiect 112 este un proiect fotografic ce pune arta fata in fata cu teroarea violentei in familie. Acesta se materializeaza sub forma a 24 de portrete infatisand personalitati masculine de prim rang din Romania in ipostaze asemanatoare victimelor violentei domestice. Statistic vorbind, victimele sunt femeile iar barbatii, agresorii. Tocmai de aceea rolurile au fost inversate. Incercam sa demonstram barbatilor cum arata violenta domestica pe propria lor piele, i-am fotografiat in situatii in care multe dintre femei se afla. Am ales personalitati pentru ca sunt lideri de opinie, in felul acesta mesajul nostru are sanse mai mari sa fie auzit.”
Fotografii realizate de Alex Galmeanu.
Am ales dintre cele 24 cateva care mi-au placut mie in mod special, sunt realizate excelent, nu stiu insa daca vor atinge publicul tinta, eventual doar sa le provoace un alt crampei de bucurie, sau sa se gandeasca la faptul ca ar putea sa mai bata din cand in cand si ceva barbati, nu numai nevestele. In orice caz...foarte bine realizate fotografiile!

Tudor Giurgiu
Tudor Chirila

Razvan Mazilu
Mihai Petre
Florin Piersic Jr.
Elan Schwantzenberg
Dan Chisu
Dan Bitman
Catalin Botezatu
Alex Abagiu
Si piesa de rezistenta (dupa parerea mea)...
Andrei Gheorghe


4 comentarii:

Adrian spunea...

Inca in tara noastra, bataia e rupta din Rai, unde mai este iubirea cand iti bati sufletul pereche?

Călin spunea...

Am auzit despre acest proiect, dar nu am văzut încă fotografiile.

Catana Cristian-Alexandru spunea...

Foarte bine realizate fotografiile. Subscriu la cele spuse cu Andrei Gheorghe.

Salutari din munti

Christian-Alexandru
http://christian-alexandru.blogspot.com/

JustMe spunea...

Adrian - din pacate pentru unii, aceasta bataie rupta din Rai este taman o manifestare a iubirii, sau a ceea ce cred ei ca este iubire, dar dupa parerea mea este doar obsesie.
Calin - daca imi dai adresa de mail, iti pot trimite toate cele 24 de fotografii, trebuie doar sa ceri! :)
Christian Alexandru - te invidiez ca esti la munte, si eu imi doresc de ceva timp, numai ca acum nu cred ca as putea urca nici pe o capita de fan, d-apai sa fac escaladari ca alta data...unde-or fi tineretile???

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.