joi, 29 ianuarie 2009

Despre...a nu mai fi

Am inceput ziua la birou vesela, curand insa au inceput problemele existentiale ale cumnatei mele, dealtfel colega cu mine. Nu m-am intristat, din contra, am ras cu pofta. A inceput sa-mi povesteasca cum, venind spre munca in autobuzul plin de bosorogi a inceput sa se intrebe daca va ajunge si ea vreodata baba. Si brusc in minte i-a incoltit o intrebare: "Cum adica sa nu mai fiu?" si aproape ca i s-a facut rau gandindu-se la lucrul acesta. Pentru ea nu exista conceptia de a nu mai fi, daca nu mai este, ce este sau unde? Ciudat, nu? Nu m-as fi asteptatniciodata ca ea sa-si puna astfel de intrebari...pentru ca eu o stiu ca pe un "fan" al inmormantarilor, un "groopie" al mortilor, insa, in timp ce scriam am realizat...probabil ca nu s-a gandit niciodata la a nu mai fi ea, ci doar a acceptat neexistenta altora ca atare.
Auzind fabuloasa discutie, o alta colega intervine cu o dilema si mai mare. Povesteste din copilarie cand ajungand la inmormantarea unchiului ei si-a dat seama ca el este cel de-acolo, fara suflare, dar totusi nu este el...??!??...dar continua...caci un om daca ramane fara o mana, sau un picior sau orice alta parte a corpului :)) (a se vedea cazul Ciomu!) ramane in esenta tot el, acelasi om de altadata, insa el...mortul, era el dar totusi nu era si ea s-a gandit atunci ca daca el nu era acolo, cu siguranta il va intalni alta data, in alte circumstante, pe el, chiar el, cel pe care-l stia, preferatul...
Cam asa am inceput eu dimineata! Sunt inca vesela...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Astfel de ganduri induc o stare de depresie, este ceva natural darpe care nu vom fi nicodata pregatiti sa il acceptam sau intelegem.

Avertisment

Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare, independent de valoarea si destinatia lor. Prin urmare, toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Preluarea integrala sau partiala si publicarea lor fara acordul autorului este interzisa. Punerea la dispozitia publicului, inclusiv prin internet sau prin alte retele de calculatoare, fara consimtamantul titularilor de drepturi, a operelor sau a produselor purtatoare de drepturi conexe ori de drepturi sui-generis ale fabricantilor de baze de date ori a copiilor acestora, indiferent de suport, intra sub incidenta art. 139, indice 8 si constituie infractiune.